Przemyśl: zamówienie uzupełniające w stosunku do zamówienia podstawowego na wykonanie zadania p.n. Modernizacja - rozbudowa istniejącego budynku głównego Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Przemyślu przy ul. Jasińskiego 15. Etap III
Numer ogłoszenia: 378974 - 2011; data zamieszczenia: 15.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 362990 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opiekuńczo-Leczniczy, ul. Jasińskiego 15, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6783038, faks 016 6488945.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zamówienie uzupełniające w stosunku do zamówienia podstawowego na wykonanie zadania p.n. Modernizacja - rozbudowa istniejącego budynku głównego Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Przemyślu przy ul. Jasińskiego 15. Etap III.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych uzupełniających, nie objętych zamówieniem podstawowym rozpoczętym w 2010 r., w tym:


I. ROBOTY BUDOWLANE
1. roboty budowlane III piętro:
a)środkowa klatka schodowa pomiędzy II, a III piętrem:
- wykonanie okładzin z płyt gipsowo kartonowych (strop i zabudowa instalacji c.o.),
- usunięcie starych farb, wykonanie gładzi, malowanie ścian i sufitów,
- wykonanie okładzin schodów z płytek ceramicznych,
- malowanie krat i balustrad,
b)wykonanie ścianki działowej przy drzwiach EI 30 na III piętrze :
- wykonanie ścianki działowej z płyt gipsowo - kartonowych z izolacją cieplną i przeciwdźwiękową ,
- gruntowanie i malowanie ścian ,
- wykonanie cokolików przypodłogowych z płytek ceramicznych
c)wykonanie konstrukcji i zabudowa pomieszczenia nieużytkowego na poddaszu:
- wykonanie rusztów pod okładziny z płyt gipsowo kartopnowych,
- wykonanie izolacji cieplnych i przeciwdźwiękowych na suficie i ścianach na klatce schodowej oraz w pomieszczeniu magazynowym na poddaszu,
- wykonanie okładzin ściennych z płyt gipsowo - kartonowych,
- gruntowanie i dwukrotne malowanie ścian ,
d)montaż listew progowych aluminiowych we wszystkich drzwiach zamontowanych na III piętrze,

2. roboty budowlane na parterze budynku :
a) montaż płyt gipsowo - kartonowych (obudowa rur kanalizacyjnych, wyrównanie ścian - gabinet masażu, strylizatornia, pokój dzienny),
b) wykonanie tynków zwykłych na ścianach po skuciu starych płytek w 4 pomieszczeniach dz. rehabilitacji, sterylizatorni, pokoju dziennym,
c) gruntowanie, wykonanie gładzi gipsowych, malowanie ścian i sufitów w/w pomieszczeń,
d) Przygotowanie podłoża oraz wykonanie posadzek i cokolików z płytek ceramicznych (2 pomieszczenia rehabilitacji, strylizatornia, pokój dzienny),
e) montaż listew progowych aluminiowych w drzwiach 3 pomieszczeń.

3. roboty budowlane związane z koniecznością wydzielenia ostatniej klatki schodowej i dostosowania jej do obecnie obowiązujących przepisów p.poż.
a) montaż 3 drzwi aluminiowych przeciwpożarowych EI 30 na parterze, I i II piętrze,
b) zabudowa prześwitów nad drzwiami EI 30 płytą gipsowo - kartonową ,
c) zabudowa płytą gipsowo - kartonową prześwitów nad drzwiami aluminiowymi na korytarzu I i II piętra w części środkowej budynku wraz z wykonaniem izolacji cieplnych i przeciwdźwiękowych ,
d) gruntowanie i dwukrotne malowanie ścian ,
e) wymontowanie starego okna na III piętrze klatki schodowej,
f) montaż 2 szt. okien oddymiających 1,38 x 1,78 wraz z obróbką ościeży

II. INSTALACJE ELEKTRYCZNE
1. instalacja oddymiania klatki schodowej
2. instalacja oświetleniowa awaryjna.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.51.40-0, 45.31.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76053,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę